torsdag 15. mars 2012

På tide å få ut fingern...

Jepp, skammelig lenge siden man har skrevet noe på denne siden ser jeg. Men det har sine grunner altså. Blant annet jobb, en rygg og nakke som ikke fungerer og diverse endringer i livssituasjonen er noen av disse. Men det må da vel bli bedre snart? Har fått tatt bilde av noen kort som jeg har laget i den senere tiden, samt kortene jeg laget på scrappetreff forrige helg. Forresten, scrappetreff burde arrangeres oftere, det var KNALLKJEKT!!! Eneste problemet er at det kan bli litt dyrt. Men med litt planlegging kan det nok reduseres litt i utgiftene. :) Jeg ser at jeg trenger å kjøpe meg litt mer papirblomster, det blir det visst aldri nok av, og det gikk hardt utover naboen sine blomster... unnskyld Hanne... ;) Så planen er å bestille noen blomster fra England, men jeg må se om økonomien tillater det denne måneden først. :-p
Iallefall, her er bilder av de seneste kreasjoner;

Nostalgisk kort til mammas bursdag


Nytt forsøk på t-lyskort. Dette er et vintage julekort.


Litt utfordring å lage kort til menn uten at det blir for feminint. Men jeg ble veldig fornøyd med dette som jeg laget på scrappetreffet. 


Litt innspirert av vår og pasteller. En utfordring på scrappetreffet var pasteller og perler. Dette var mitt bidrag.


Måtte teste ut en ny måte å blekke på. Ikke så veldig spennende kanskje, men  gøy å prøve. 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er!!
    Fine blomster også, hehe.. Du er tilgitt:)

    Sitter å snuser på noen blomster selv, kanskje vi skulle sett sammen en dag?

    SvarSlett
    Svar
    1. Puhh.... det var da enda godt. ;) Og takk forresten. ;)
      Jepp, det kan vi gjerne gjøre. :)

      Slett