fredag 16. mars 2012

Maleri og malera


I den siste tiden har det vært litt maling her på fronten. Jeg kjøpte meg en brukt liten seksjon i Kristiansund som jeg har pusset fikset opp og malt, og jeg ble faktisk veldig fornøyd med den. Jeg måtte selvfølgelig fikse litt pynt til å ha i den også. Fant en fin liten løper på Nille, et par lysestaker og noen bokstaver fra Paradiset Interiørbutikk som matchet bra. 
Sånn ser det ferdige resultatet ut. Ble ganske så fornøyd. 

Ble inspirert til å lage påskeegg etter å ha vært på Paradiset. Dette er decoupage. Er ikke helt sikker på om de er helt ferdige, mulig jeg putter på noen blomster og litt stæsj, men sånn ser de iallefall ut foreløbig. 

Lærte av ei venninne å lage motiv på lys, synes det ble kjempestilig. Her er det brukt servietter fra Sagen.

Lærte også å lage kjempesøte lyslykter. Samme serviett fra Sagen. 

Lysestaker fra Paradiset

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar