søndag 9. oktober 2011

Koslig med besøk

Da nærmer helga seg slutten, og tiden har gått altfor fort. Har hatt besøk av to kjekke jenter fra trøndelag som jeg ble kjent med da jeg gikk på sykepleiestudiet for noen år siden. Jentene kom fredag ettermiddag og vi hadde en rolig fredagskveld med middag, tv og snacks. Lørdag var vi på shopping. Jeg fant med endelig ei brukbar vinterjakke, og tro det eller ei, den kostet bare 200 spenn på B-young. Fant også en fin jeans-tights på Kapp-Ahl til 225 kr, veldig fornøyd. Har også funnet meg sko som jeg vil ha, men de kostet 2000 (!!!!) så tror jeg får legge det på is. Lørdagskvelden var vi på kino og såg Hodejegerne. Vet ikke om jeg roper hurra, men filmen var vel bra til å være norsk fant vi ut. Smaken er som baken. ;) Da vi kom jeg ble det sprettet et par tre flasker med vin, så det ble en sen kveld/morgen. Undertegnede var vel ikke i seng før rundt 7, men gøy var det da. :) Nå er damene dratt og det er stille og rolig her, blir lett litt kjedelig da. Kom gjerne på besøk igjen snart. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar