onsdag 5. oktober 2011

For en stund siden...


For ikke så altfor lenge siden hadde jeg en scrappe-kveld sammen med en god venninne av meg. Jeg laget et par bursdagskort som jeg skal gi bort etterhvert. Legger ut bilde av de her og satser på at de ikke blir sett av mottakerne ;) hehe...
Fremsiden og førsteinntrykket. Ingen tvil om at det er til det kvinnelige kjønn.

Innsiden ble slik. Synes den ble ren og fin.

Et par hjerter bak og så skal det få min signatur :)


Det neste kortet jeg laget er som dere kanskje ser litt mer maskulint enn det første. Ble ganske fornøyd med dette også.
Litt vanskelig å se på dette bildet kanskje, men hjertet er preget med søte små blomster

Slik ble innsiden seende ut





2 kommentarer:

  1. Grattis med blogg da frøken! Var på tide;)

    Har sagt det før, men sier det gjerne igjen, så fine kort du har laget! :)

    Gleder meg til neste hobbydag:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk snuppa. :)
    Gleder meg også masse til neste hobbydag. Håper det blir snaaart! :)

    SvarSlett