fredag 6. april 2012

Påske

Da var påsken snart halvveis allerede, tiden går jo så fort. Jeg ferierer i Batnfjorden noen dager i påsken. I dag har jeg og mamma vært ute på en liten rusletur som jeg tenkte jeg skulle poste noen bilder fra. Noen topptur var det på langt nær, for vi er ikke noen skigåere noen av oss, men en liten tur oppover i skogen så langt vi kom før snømengdene satte en stopper for oss. Humle ferierer sammen med meg og var selvfølgelig med på tur. Hun koste seg kjempemasse. 


Mamma på tur opp første bakken

Ikke så mange sauer å ta hensyn til enda...

Nydelig påskenatur

Humle Hufsa storkoser seg

Soooool!!! Eneste vi har sett av sola denne påska

Humlen vasser i snøen. Artig å løpe etter snøballer

Skal man si julestemning eller påskestemning?

Etter turen var hadde vi kaffe hos mamma sammen med min søster og hennes familie. Vi spiste ostekake som jeg bakte i går (lavkarbo selvfølgelig), og gjærbakst som mamma hadde gjemt i fryseren. I morgen blir det vel mere kakespising da min søsters Morten minstemann fyller 6 år!!! :)

Til slutt vil jeg ønske alle en fortsatt fin påske 




1 kommentar:

  1. God påske!
    Ser ut som dere hadde en fin tur i dag, det ser skikkelig deilig ut. Må nyte det lille av sol som er, for den har vært fraværende en stund...

    SvarSlett